26 Mart 2007 Pazartesi

Easy Star All Stars

23 Mart 2007
Babylon (İstanbul)

Aylar önce Pırıl hanım Easy Star All Stars'ı bize tanıttığında biraz burun kıvırmıştım açıkçası. Cover yapılmasının çok eğlenceli ve yaratıcı olabildiğine inanıyorum evet ancak cover "albüm"lere bir miktar önyargı ile yaklaşıyorum, fazla değer veremiyorum şahsen. Bir de sevgili Easy Star karşıma Paranoid Android cover'ı ile çıkınca olmasa da olurmuş diye geçirdim içimden. Yani sonuçta Paranoid Android çeşit çeşit yorumu yapılmış bir şarkı değil miydi ? (kendimi bile hatırlıyorum böyle bir çaba içindeyken..)

Peki geçen cuma ne mi oldu? Tabi ki bayıla bayıla izledim Easy Star All Stars'ı. Reggae'nin çekiciliği bir yana sanırım Radiohead'i özlemiş olmanın (hem de OK Computer dönemi), belki de öyle ya da böyle sahnede Radiohead şarkılarının çalması tamamen fikirlerimi değiştirdi. 9 kişilik yıldız topluluğu çok samimi ve dinamik bir performans sergiledi. Konser başlarında çok da tıklım tıkış olmayan Babylon (seyirci iki güne dağıldı tabi) git gide doldu. Özellikle Airbag başlayana dek alışma dönemi geçiren bizler bir anda hareketlendik ve sonra hepbir ağızdan Radiohead şarkıları söylenmeye başlandı. Sonra Pink Floyd. Sonra tekrar Radiohead. İşte böyle günlerce sürse kimsenin itiraz etmeyeceği bir şekilde konser geçti. Görüldü ki Lucky ve Karma Police eşliğinde de dans edilebiliyormuş. Cumartesi tekrar izlemeye gitsek mi diye de aklımızdan geçmedi değil.

Diğer fotoğraflar ve uskidsknow yazısı linkleri hemen aşağıda.





Foto Albüm [Picasa]


Easy Star All Stars incelemesi [uskidsknow]


1 yorum:

aysenur! dedi ki...

Ben bir de , Money Exit Music ve tekrar Money durumuna değinilmesi gerektiğini düşünüyorum. o neydi öyle, amma süperdi diyesim var.

ayrıca grup üyelerinin şirinliğinin yanında zenci vokalist teyzemiz çok cool'du niyeyse. somurttu bütün konser. bir kere gülerse, taksimde soyunucam gibi iddialara zerk etti bizleri.